maanantai 11. helmikuuta 2013

maailman hitain netti..

joo eli koko viikonlopun meiän netti on ollu _sairaan_ hidas eikä oo ees avan kaikkii sivui. tosi raivostuttavaa -.- mut nyt onneks taas toimii :)
muistatteko ku kerroin siitä meiän neljän tähden illallinen -projektista? no eilen mulla oli kokkausvuoro, hihii:)
kattausta.. natsku jo kitannu lasisa tyhjäks :D

alkuruoka

:D pääruoka, näköjää aika kömpelö asettelu

ja jälkkäri :)
ihan hyvin meni, mulla tapani mukaa tuli tietenkii hirvee kiire, ku en ikinä osaa tehä etukätee mitää valmiiks mitä vois ja aattelen et kyl mä kerkeen :D vissii tykkään pitää pienen stressin pääl koko ajan, mut kuitenkii hyvin onnistu, ja ''vieraat'' kehu myös ruokia (; pisteitä ei viel kerrottu, vast sit ku kaikki on arvosteltu.
eli jäämme jännittämään vielä, ja seuraavaks meistä siskoksista keskimmäinen kokkailee ni kerron siitäkin illasta sitte :)

huoh lapsil taas hirveesti jääny vaatteit pieniks, ni mun pitäis jaksaa laittaa facebookin kirpparisivulle myyntii niitä. kesäl mul olikii siel ja tosi hyvin meni kaupaks. sit meil tuli muutto täs välis ja alotin työt ni otin pois sieltä ne mitä jälel oli. pläää siinkii muka hirvee homma kuvaa ne ja ladata koneelle ja sit facee ja hinnotella ym tiedot kirjottaa, mut kyl mä siit kuitenkii enemmän tykkäsin et netis on myynnis ku et lähtis viemää kirppikselle ja siel pitäis käyä siivoos pöytää ja sit hakee pois ne mitä ei saakkaa myytyy, ja tietty nettii on ilmast laittaa ne :)
noo jos mä nyt joku päivä saisin aikaseks ja kerkeisin!


ja hei tattadaaa nyt vihdoin ja viimein! se mun uudenvuoden lupaus! käytii tänää siskonkans salilla :D sisko siis kävi huumas tekees sopimuksen ja se sai valkkaa siihen kaverin joka sais viikon ajan kokeilla ilmaseks ja valitsi minut =) niimpä nyt viikko täst etee päin, hiki hatus käydää siel ja jos mäkii innostun ni sit voisin taas kortin sinne ottaa, mul ku siis aikasemmin on sinne kortti ollu mut mul ei silloin hirveest ollu motivaatioo käyä.. toivottavast nyt sit ;) saa kyl nähä onko paikat hirveen kipeet huomen ku pitkää aikaa ei oo mitää tehny :D

mut nyt mä viel syön jotaa ''pientä'' & lähen nukkuu. aamul meil on tarhas joku varhaiskasvatussuunnitelma keskustelu ja sen jälkee mä lähen salin kautta töihin, iltavuoroon siis =)
eli kauniita unia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti