tiistai 5. helmikuuta 2013

hupsista

kauheeta miten aika menee hirveetä vauhtia, eikä meinaa päivissä tunnit riittää. nyt on ollu jotenkii tosi kiireiset pari viikkoa. ja oon ollu tosi laiskal tuulella iltasin, etten oo jaksan tehä mitään, en ees tänne tulla kirjottelee. nytkin mun pitäis olla suihkussa ja syödä, jonka jälkee lähtä äitin ja siskon kans kattomaa pappaa ennen ku pitääki mennä taas töihin.

kuvat otin vaan googlesta


mul on siis ollu paljo töitä nyt ja sit ollaan oltu hoplopissa, kyläilemässä, kattomas supercrossin mm kisoi, mp messuilla ym ym. eli tohinaa on riittänyt.
plus me äitin ja siskojen kanssa meinataan pitää keskenämme ''neljän tähden illallisen'' tyyliin kokkaus kilpailun. tiedättehän sen ohjelman mis ne kilpailijat vuorotellen kokkaa toisilleen ja sit ne arvostellaan? kuitenkin ni mulla on menny mun menun kanssa hirveesti aikaa myös. mulla nimittäin on sunnuntaina mun kokkausvuoro, iik! voin kertoo sit miten mulla meni ja mitä tein :D
ja sit oon suunnitellu meiän jessican 3 vuotis synttäreitä :) en malta oottaa, jessica sanoo koko ajan olevansa prinsessa, ni teemana tietenki prinsessajuhlat, kaikkia ihania hempeitä värejä ym. niistäkin sit lisää lähempänä :)

tänää mulla siis iltavuoro, mut huomenna vapaa päivä! mitähän kivaa keksittäis lasten kans. me ootellaan lasten tarhakuvia, kun niillä oli kuvaukset viime viikolla, vähän jännittää minkälaisia kuvia tulee :P
viikonloppunahan on nyt vissii sit se laskiainen? jos vaikka tekis laskiaispullia ja lähtis pulkkamäkeen!

tää mun kirjotus on nyt ihan sekavaa ja hypin asiasta toiseen ihan miten sattuu. hyvin huomaa ettei vähää aikaa oo kirjottan mitää : D hah, mut nyt mä lähen sinne suihkuun!
heippa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti