tiistai 19. helmikuuta 2013

kipeilyä :(

niinku otsikko jo kertookin; meillä ollaan kipeinä, me 'aikuiset' ollaan ainakin vielä vältytty mutta molemmat lapset kuumeessa. viime yönä luca ei saanu ollenkaa nukuttuu kunnes viimein puol 5 aamulla nukahti mun syliin ja pari tuntii sain itekkii sit nukuttuu, tulikuuma poika sylissä :/ ja mä hullu viel hereil tähä aikaa jos sama jatkuu tänä yönä :D

huomenna onneks vapaapäivä ja mä lähen salille taas ! jani on alottan lenkil ja salil käymisen myös nyt, koska haluu kasvattaa kuntoo kesän kisoi varten. haha me pienet porsaat kuntoilees : D kun me ollaa oikeest molemmat aika laiskoi, eikä mitenkää lasketa syömisiämme tai olla ennen käyty lenkil tai mitää ni hassuu nyt :) vaikka hyvähän se vaa on.
ja kuntoilust puheen ollen, löysin ihanat bikinit mitkä haluun kesäks (& myös olla sen näkönen että kehtaan niissä kulkee rannalla)





mulle tuli se h&m:n paketti joku aika sit ja se oli valtava! just ja just mahtu auton takapenkille.
mun vaa pitäis kuvaa ne kaikki kamat ni sit voin postaa niistä paremmin.
lasten tarhakuvatkii tuli maanantain, ja hyvin onnistu molemmil :)

hypin taas asiast toisee.. -.- mut siis oltii meiän natskulla syömäs ystävänpäivänä (se meiän neljän tähden illallinen -juttu) & ihanat ruuat sisko meille laitto ja hauskaa oli.

alkupala, tosin kerkesin syyä jo yhen tollasen ennen ku muistin ottaa kuvan :D


namm. pääruokana oli lohta ja toi tomaattikastike juttu oli tosi hyvää
:b ihanan makee & söpö jälkkäri
eipä kai mitää muuta kerrottavaa oo, ihan perus arkea taas porskuteltu etee päin. huomen tosiaa sinne salille ja mulla alko nyt kaks vapaapäivää ni yritän keretä tänne jotaa kirjottelee tässä (: toivotaa että lapset ois jo paranemaa päin aamulla & et mä saan nukkuu koko yön. 

rakastan tulppaaneit <3

oli pakko ite tänää matkii natskuu ja tehä noit, ku niin hyvii ja helppo tehä

& siinä viel terveiset töistä tält päivält haha
kauniita unia puput <3 (toivottavast ette nää minust painajaisii ton kuvan takii)
ps. ehdotelkaa postausaiheita/kyselkää jos on kysymyksiä :-)

7 kommenttia:

  1. hihihi, matkija! ;) ootko muuten katton pystyyks noi biksut tilaa iha helpost ? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äh empä näköjää vastan sulle tot vaa kommentoin vaa :D

      Poista
  2. kävin siel sivul kyl mut mun enkku ei oo tarpeeks hyvä et ymmärtäisin mitää :D eli pitää kattoo janinkaa joku päivä :) vois tilaa yhes jos säkii tilaat, vaikka jos mä oikein ymmärsin ni tuol ois ilmanen toimitus.. :)

    VastaaPoista
  3. Nam! Mitä noissa alkupaloissa on? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ciabatta leipää, sitruunapestoa, kirsikkatomaattii, mozzarellaa & basilicaa :)

      Poista
  4. ihanan näköisiä ruokia! :P

    VastaaPoista